3 Mayıs 2018 Perşembe

Okurgezer Olmak..

      Merhaba.. Ben kendini bildiğinden beri öğretmen olmayı isteyen bir Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeniyim. 
      Bu aralar kendime yeni bir uğraş edindim: İnstagram sayfası bol takipçili bir blogger olmak. Hem gezmeyi hem de okumayı çok seviyorum. Türkiye'de 27 şehrimizi, dünyanın da 12 ülkesindeki 27 şehri gezmiş biri olarak daha gidilecek çok yolum, görülecek çok yerim var biliyorum. Bu yüzden öğretmenlik yerine hostesliği mi seçseydim diye de düşünmüyor değilim. Kitaplara gelince kitap okumayı sevdiğimden Edebiyat branşını seçtim, bugüne kadar kaç kitap okumuşumdur bilmiyorum; okuma sıklığı ve hızı zaten kişinin kafasının yoğunluğuna göre değişiyor. Ama bu aralar haftada bir kitap bitirdiğimi söyleyebilirim.
     Okurgezer olmak hayatı dolu dolu yaşamanın tek yolu gibi geliyor bana: Gezebildiğin zamanlar yeni yerler keşfetmek, gezemediğin-yerleşik yaşama bağlı haftada 40 saat derse girmek zorunda olduğun- zamanlarda ise kitaplarla ruhunu gezdirmek yaşamın ta kendisi.. 
     Bunu yazarak size bir merhaba demek istedim, tekrar görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben En Çok 30 Yaşımı Sevdim

      Ben en çok 30 yaşımı sevdim. Henüz yarısını geçirmişken bu yaşın bir an durdum ve gördüklerim karşısında kalakaldım. Nasıl d...